czwartek, 14 stycznia 2016

" Cage & stars"

Witam Was,

Trochę to trwało, ale już jestem i  przedstawiam Wam nowego posta i nową stylizację.
W tej sesji postanowiłem  trochę pobawić się stylami i "pomieszać" .. Zdobyłem rewelacyjny płaszcz
 Ted Lapidus to mój kolejny bardzo udany zkup. Ten klasyczny płaszcz o oldschoolowym duchu postanowiłem założyć do lekko "podniszczonych"  jeansów Lee oraz do  białych sportowych butów
Nike  model Air Force.  Dopełnienem całego outfitu jest stara, skórzana torba vintage, którą zdobyłem na allegro oraz czapka w gwiazdy z pomponem, którą kupiłem w Brooklyn Boutique.
Mam nadziję, że moja stylizacja przypadnie Wam do gustu. Nie lubię nudy w modzie dlatego bardzo cenię zabawę stylami czy też kolorami. Ciągle będę to powtarzał, że  dla mnie " moda to zabawa, a nie sztywne reguły" . Właśnie wtedy wszysto staje się bardziej zabawne, barwne i ciekawsze ! A przecież o to w tym wszystkim chodzi, pamiętajcie o tym gdy bedziecie wychodzili z domu ... ;)
 Płaszcz: Ted Lapidus
Jeansy: Lee
Buty:Nike  model: Air Force
Torba vintage: allegro
Rękawiczki: Terranova
Sweter: H&m
Czapka: Brooklyn Boutique
Okulary przeciwsłoneczne oraz zerówki: Brooklyn Boutique
Łańcuch do spodni : allegro
Dzięki za odwiedziny !!!



















2 komentarze:

  1. Z całej stylizacji najbardziej zachorowałem na te naje. A tak w ogóle to dzień dobry w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, genialna sesja, genialny model! Pełen profesjonalizm!
    Stylizacja jest oryginalna i niesamowicie stylowa!

    Czekam na kolejne posty!

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń