poniedziałek, 12 czerwca 2017

"Like a stone"

Cześć !

"Jak kamień"  ... żeby nie zapomnieć o Chris Cornell świetnym muzyku, wokaliście Soundgarden oraz Audioslave,  którego 18.05.2017 r.  znaleziono martwego w  hotelowym pokoju w Detroit.
"Like a stone" to jeden z moich ulubionych utworów artysty.
Na początek nie mogło zabraknąć muzyki, z resztą zawsze przy niej wklejam  moje posty.
Ja zauważycie tym razem jestem  bardziej w "streetstylowej" odsłonie.
Ale najważniejsze jest dla mnie to, że stylizacja jest efektem współpracy z jednym z moich ulubionych polskich projektantów czyli: Mariusz Przybylski.
Bluza ze strzałą oraz skarpety pochodzą z ostatniej kolekcji Mariusza "Fire walk with me", do tego mam na sobie świetne spodnie dresowe również od Mariusz Przybylski.
Wszystkie produkty znajdzie w butiku internetowym Butik Philosophy
Jeszcze podkreślę, że trzy lata temu, a dokładnie 27 maja 2014 powstał post "Guy in wooden suit", w którym miałem na sobie "drewniany garnitur" także od Mariusz Przybylski.
Wtedy wszytko wyglądało inaczej również  moje włosy ... ;)
No dobra, a teraz szybki opis całej stylizacji.
Spodnie dresowe, bluza i skarpety:Mariusz Przybylski
Plecak moro: Trykot
Buty: Vans Old Skool
Drewniany sygnet: Arts & Crafts
Bransoleta i łańcuch: Zubiro
Tshirt: New Yorker
Okulary, czapka fullcap: allegro
Darek dzięki za zdjęcia !
A Wszystkim dziękuję za odwiedziny ! :)























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz