środa, 10 stycznia 2018

"Into darkness"

Cześć !!!

No to zaczynamy Nowy Rok, nowy post, nowe wyzwania i nowa stylizacja.
Tym razem mam na sobie moich dwóch ulubionych polskich projektantów: Mariusz Przybylski oraz Robert Kupisz.
Złożyłem  szare spodnie dresowe od Mariusza do ciemnej kamizelki od Roberta Kupisza,  Miałem ochotę na szarości. Uzupełnieniem mojej "szarej" stylizacji jest bluza vintage od: Diesel. Bardzo polubiłem tę bluzę szczególnie za jej "look" , który zawdzięcza przebarwieniom i "zanikającym" napisom, wszystko daje świetny efekt "zniszczenia", wygląda jakby miała sporo lat. Myślę, że idealnie wpisała się w całość łącznie z tłem. A tym razem moim tłem jest beton i metal. Beton na którym także widać zniszczenia, chyba najbardziej lubię czerń, pozostałość po płomieniach od palenisk. Cała sesja wyszła  w mrocznym ( moim ulubionym ) klimacie.
Jednak żeby trochę przełamać szarości założyłem żółtą czapkę i szalik kibica adidas, nawiązujący duchem do lat '80tych. Oczywiście nie byłbym sobą gdybym nie miał dodatków w postaci dwóch, świetnych, wojskowych nerek od Johny Malboro. Polecam Wam ten sklep bo znajdziecie tam autentyczne, wojskowe akcesoria wykonane z porządnych materiałów. Johny Malboro, dzięki!
Żeby dodać jeszcze trochę koloru założyłem buty: Venezia.
Uzupełnieniem mojej stylizacji jest włoska, złota biżuteria od: Selana.
Okulary przeciwsłoneczne oraz wełniane skarpety  kupiłem na: allegro.
Dzięki za odwiedziny !
Darek dzięki za foty ! ;)






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz