niedziela, 15 kwietnia 2018

"Breakthrough"

Cześć !
Dzisiejszy post zaczniemy trochę od historii ponieważ w sesji wykorzystałem tradycyjną czapkę maciejówkę. Czapka pochodzi z warszawskiej, wielopokoleniowej firmy rzemieślniczej: Sterkowski.
To firma, która tworzy nakrycia głowy już ponad 90lat bo została założona przez Annę Sterkowską w 1926 roku.
Już od dłuższego czasu szukałem do sesji maciejówki i bardzo się cieszę, że trafiłem na: Sterkowski ponieważ czapki są wykonane naprawdę bardzo precyzyjnie z dbałością o najmniejszy szczegół. Zostały wykonane z wysokogatunkowej wełny nad lakierowanym daszkiem znajduje się ozdobny skórzany pasek. Dodatkowym plusem czapki jest to, że podszewka została wykonana z oddychającej wiskozy co daje jej dobrą "wentylację".
Maciejówka to czapka, która podobnie jak biała koszula czy tradycyjne jeansy levi's 501 zawsze będzie modna.  Myślę, że doskonałym tego przykładem jest to, że jest ciągle obecna na wybiegach największych domów mody, takich jak: Dsquared2ChanelDior czy Moschino.
Do czapki postanowiłem dołączyć ramoneskę. Jestem wielkim fanem tych motocyklowych kurtek. Jest jednak jeden warunek...musi być vintage, musi być "ugryziona zębem czasu", musi być "zniszczona" ;) Takie warunki stawiam ramoneskom i tym kieruję się przy ich zakupie. Tylko wtedy mają charakter i duszę. Dlatego też nie kupuję ich w sieciówkach, ale szukam na allegro lub w second handach. Tylko w takiej ramonesce czuję się jak James Dean ;)
Ok, a teraz zapraszam Was do mojej stylizacji oraz zdjęć z najnowszej sesji.
Czapki maciejówki to oczywiście: Sterkowski
Skórzana  ramoneska vintage Echtes Ledder ,wyszperana na allegro.
Koszula:Moschino
Spodnie: Reserved
Metalowy pasek: "no name"
Torba: Superdry
Buty: New Balance
Bransoleta: Zubiro. Pozostała biżuteria:allegro
Skarpety: H&M
Okulary: "no name" bo takie lubię najbardziej, dla mnie nie muszą mieć metki, ale fajny design.
Dzięki za odwiedziny !
Darek dzięki za zdjęcia !
































5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Ogólnie bardzo lubię przeglądać Pana bloga bardzo mnie Pan inspiruje i chociaż wiem jak ubrać mojego męża:) On niestety nie potrafi nic sensownego na siebie włożyć tylko zwykłą bluzkę i spodnie. Bardzo podoba mi się ta stylizacja Czapkę już zamówiłam prawie identyczną na
    https://www.sterkowski.pl/ tylko jeszcze ciekawi mnie skont ta kurta gdzie mogę kupić?

    OdpowiedzUsuń