poniedziałek, 17 czerwca 2019

"Feels like '90s"

Cześć!!!

Ta sesja będzie trochę podróżą  do przeszłości. Tym razem "Feels like '90s" czuję się jak w latach '90-tych. Ponieważ trend w modzie na lata '90-te jest ciągle bardzo mocno widoczny. Co ciekawe przeglądając najnowsze kolekcje domów mody na okres wiosna/lato 2020 widać, że nadal jest w nich obecny. Projektanci zdecydowanie pokochali ten trend. Szczerze powiedziawszy bardzo mnie to cieszy bo mam ogromy sentyment do tych lat...
Dlatego w tej sesji postanowiłem założyć tak mocno kojarzoną z tym okresem ortalionową kurtkę od: Umbro. Można śmiało powiedzieć, że taki szeleszczący "gadżet" był znakiem rozpoznawczym w latach '90-tych, bardzo się cieszę, że udało mi się zdobyć tę oldschoolową wiatrówkę ("perełkę" w mojej garderobie).
Do wiatrówki założyłem bardzo modne w tym sezonie spodnie jeansowe farbowane metodą: tie-dye w moim przypadku są to jeansy marki: Gio Gio, a także tishirt tie dye firmy: TOPMAN.
Buty w stylu "dad sneakers" to: Caterpillar Intruder do nich założyłem neonowe skarpety piłkarskie: Nike. Dopełnieniem całej stylizacji jest nylonowy daszek na głowę, który znalazłem na Aliexpress, a także pasek od: Robert Kupisz oraz srebrna nerka: dzky. Oczywiście jak to u mnie bywa nie mogło również zabraknąć biżuterii, łańcuch z ćwiekami do spodni oraz łańcuch na ręce pochodzi od: Zubiro. Natomiast nausznice znalazłem na allegro. Tak w ogóle często się zastanawiam czy kiedyś nie przebić ucha... zobaczymy;)
Dzięki za wspólną podróż i do zobaczenia wkrótce!
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz