niedziela, 2 czerwca 2013

"....gadabout loves freedom..."

Witam wszystkich !
Tak się składa ,że znowu piję kawę i tworzę nowego posta  przy soundtracku "Django" bo jakoś super tutaj mi  pasuje ;)
No cóż ostatnio pogoda w kratkę , ale udało nam się z fotografem "złapać " trochę słońca w obiektywie,wyjechaliśmy wysoko w górę żeby sobie "pofocić " ,komary strasznie nas .... atakowały ,brzydkie słowa się sypały ( nawet ładnie się zrymowało ;)
Myślę jednak ,że warto było pojawić się w tym magicznym i klimatycznym miejscu , zresztą sami oceńcie efekt naszej pracy "z komarami w tle " ......
Na zdjęciach  ubrany jestem w  : buty : BB footwear & CO. , które udało mi się wyłowić w tk maxx , spodenki w azteckie wzory : River Island ,które wygrzebałem sobie w second hand ( allegro ) , pasek : Jack & Jones , tshirt : Ed Hardy ( to jedna z mich ulubionych firm jeżeli chodzi o tshirty) , kamizelka to również moja zdobycz w second hand ( allegro ) : G-Star ,duma mnie rozpiera gdy ją zakładam na siebie ;) ,zegarek : Tissot , okulary :Playboy VIP : kupione w tk maxx ,niestety tylko pożyczone od brata ;) ale bardzo się zaprzyjaźniliśmy hahah ,ciężko było mi je oddać ;) , bransoletki : allegro , kapelusz :allegro.
Pozdrawiam Was serdecznie !

















2 komentarze:

  1. masz bardzo brzydką koszulkę, mogę się poświęcić i ją przygarnąć. nie chcesz takiej paskudnej koszulki prawda ? :)po co Ci ....

    OdpowiedzUsuń