czwartek, 4 września 2014

" Bond ... I'm not James Bond .. "

Cześć,
Kolejny post, w którym jestem trochę "odmieniony" na głowie i w głowie chyba tez ...
Nie sądziłem, że skrócenie moich dosyć już długich włosów ... sprawi mi taką przyjemność.
Siedzę z słuchawkami na uszach, jak zwykle musi być muzyka. W moich uszach właśnie lecą dźwięki wspaniałej Amy "You know I'm not good" Tak bardzo brakuje mi jej kolejnych płyt ...
No dobrze, ale może skupię się na mojej nowej stylizacji. Sceneria piaskowa, jest bardzo przyjemnie i ciepło. Własnie taką jesień bardzo lubię ! I taka letnio/jesienna aura pozwala mi na założenie krótkich spodenek firmy: jack & jones, torba to oczywiście moja ulubiona: M I M A bags od Maćka Muszyńskiego, trampki: ed hardy, skarpety: allegro, pasek: h & m, łańcuch: allegro, hologramowa muszka, która naprawdę pięknie błyszczy to oczywiście :marthu , koszula: Calvin Klein , moja perełka, pomarańczowa bluza z motywem tatuażu to: ed hardy, szczerze uwielbiam <3, obrączki : allegro i sklep :david_jones, okulary: aviator, ray ban. Nie mogę zapomnieć o  mojej supertajnej broni: chupa chups ;) 
Za zdjęcia dziękuję Darkowi Warzecha.
Wielkie dzięki za odwiedziny !






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz