poniedziałek, 6 października 2014

" When Mickey Mouse fell in love with Minnie ... "

Cześć !
Ok zabieram się do nowego posta. Tym razem wszystko w moim ulubionym oldschoolowym klimacie. Do tej sesji długo szukałem fajnego miejsca, które jest "zdrapane pazurem czasu". Chciałem żeby moja stylizacja "wtapiała"  się w otoczenie. I tak z pomocą przychodzi mi mój kolega, który pokazuje mi idealne miejsce ! ( dzięki ).  Jest nim stary, zamknięty dworzec kolejowy w Mościcach. Miejsce naprawdę rewelacyjne czuć w nim historię,  jest jakaś tajemnica... momentami mam wrażenie, że jestem  bohaterem planu filmowego thrillera lub horroru. Już czuję dreszcz emocji i już wiem, że to jest to czego szukałem bo właśnie takie miejsca uwielbiam !
Włączamy aparat i działamy .... :)
W tej sesji mam na sobie: mokasyny Bass & Co , spodnie: Lee , koszula: Jack & Jones.
skórzana kamizelka: vintage shop, full cap : the BROOKLYN boutique ,
pasek: Reserved, krawat: allegro , torba vintage: allegro, bransoleta " rękaw" :allegro, okulary: allegro, skarpety: h&m
Za zdjęcia dziękuję Darkowi.
Dzięki za odwiedziny !!!






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz