poniedziałek, 15 kwietnia 2013

"pod czerwonym kapeluszem widzę świat na .. żółto.... "

Witam Wszystkich ! :-)
No i wreszcie wiosna !!! To już nie marzenia tylko realia :-)
Dzisiaj przedstawiam Wam kolejnego posta , sesję  robiłem sam bo niestety mój fotograf .... gdzieś mi uciekł  ;-/  Dlatego też było "nerwowo" ponieważ mój aparat dawał mi tylko 20 sekund na : ustawienie się i zrobienie odpowiedniej miny heheh ,mam nadzieję , że moja mimika nie przerazi Was ;-)
Ale z drugiej strony było zabawnie bo nastawiałem aparat ( samowyzwalacz ) na 20 sekund i szybko z bijącym sercem biegłem na mój plan zdjęciowy hahha parę razy wpadłem w moją starą , dębową szafkę od mojej Babci ( ma około 100 lat ) . No ,ale interwencja szpitala nie była potrzebna , posypało się kilka niecenzuralnych słów i tyle... ;-)
No dobra nie gadam już tyle żeby Was nie męczyć .....
Na zdjęciach jestem ubrany w :  buty : next , skarpety : h&m , spodnie : lee daren "rust & dust " ,biały podkoszulek : no name , szelki :no name kupione na allegro , zegarek : oozoo , bransoleta : diesel  ,
okulary kupione na allegro  no i kapelusz również allegro .
Pozdrawiam Was serdecznie !!!  :-)











3 komentarze:

  1. o kurcze :) najfajniejsza sesja jak do tej pory :)jak na samorobione zdjęcia to ogólnie szacun bo ja nie jestem w stanie ogarnąć tego albo nie zdążę albo wszystko jest źle - nie mam cierpliwości :)zegarek bym zakosiła Ci cichcem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki MaxiKraino , a zegarek ... już chowam do sejfu ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. oż Ty - zegarka żałujesz :D skąpiradło :)

    OdpowiedzUsuń