wtorek, 30 kwietnia 2013

" wiatr...ak ...m'I a fuckin' artist ... ? "

Witam Wszystkich ! :)
No i jest kolejny "fuckin' post " ;)  Tym  razem odwiedziliśmy z fotografem żwirownię , super klimatyczne miejsce , strasznie wiało co zresztą zobaczycie na niektórych zdjęciach ,cały cały czas musiałem kontrolować włosy na głowie ... ;) ale było super i na pewno tam wrócimy . Na sesję zabrałem mojego hokera , zdjęcie , na którym siedzę na nim było robione jakieś 50 m od bardzo ruchliwej drogi więc kierowcy zerkali na nas z zaciekawieniem , niektórzy pewno stukali się po głowach heheh gdy siedziałem " na tronie "  obok przechodziły dzieci z psem również dziwnie na nas patrzyły .... lubię to ! :)
Na zdjęciach zobaczycie też "czarnego dęba" wyciągniętego z wody , wyobraźcie sobie ,że taki dąb może mieć nawet ....kilkanaście tysięcy lat ! Czy to oznacza ,że mógł "widzieć" dinozaury ...  a teraz ja stoję na nim w zielonych N ;)
Ok tyle tytułem wstępu , teraz ciuchy  od dołu : buty New Blance ( sznurówki były białe , ale  wymieniłem je na żółte ) , spodnie : h&m ,pasek : new yorker   tshirt : allegro , kamizelka : levi's blue , skórzana torba vintage : moja "perełka " wyszperana na allegro , bransoleta : diesel , zegarek jelly watch : allegro , okulary : allegro.
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedziny ! :)











6 komentarzy:

  1. az sie nie mogę otrząsnąć z szoku bo wszystko do siebie idealnie pasuje :D i ta czerwien portek ktora zachwyca i detale - pasek i zegarek .. czadowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny klimat zdjęć! I Ty - rewelacyjny ;)
    Miło się na Ciebie patrzy, podobają mi się mocne i dość odważne jak na mężczyznę kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby na naszych ulicach było więcej takich kreatywnych i modnie ubranych facetów.

    OdpowiedzUsuń
  4. look pięknie kolorowy, zachwyciłam się koszulką, a plener bardzo ciekawy!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń