wtorek, 2 kwietnia 2013

"...no gdzie te ptaki...??? " ;)

Witam Was ! :)
Ojjjj aż wierzyć się nie chce ,że mamy już 2 kwietnia a w tle mojej sesji jest "to" co widzicie,wolę nie nazywać tego po imieniu,więc zostanę przy "to" .... Przeglądam magazyny z modą widzę :słońce ,czuję ciepło,widzę kolory i uśmiechy ,a wyglądam przez okno i widzę ....no własnie "to"....;/
Musimy jeszcze poczekać,ale zobaczycie tak sobie pomyślałem,że skoro "to" tak długo jest więc możliwe,że lato potrwa do : grudnia/styczna ;) Myślę,że nikt z Was nie miałby nic przeciwko,prawda ?;)  Śnieżka,którą rzucam na jednym ze zdjęć jest wymierzona w "to",podobno wroga można "zabić własną bronią" ;)
Na zdjęciach ubrany jestem w : buty adidas metro attitude kupione na allegro.pl, spodnie lee powell,bluza Santi Donna ,firmy Aloha from Deer,zegarek :Ice watch, okulary +bransoletki : allegro.pl,szalik:h&m,a no i żółte skarpety też h&m ,kamizelka Wrangler  ,którą już poznaliście ( czyt.sesja "drwal" ),czapka New Yorker,torba moro: akcesoria wojskowe :allegro.pl, ćwiekowy pasek również : allegro.pl
Pozdrawiam Was serdecznie ! :)






















1 komentarz:

  1. w czapce jestem zakochana jednakże zwróciło moją uwagę to, że kompletnie nie pasujesz do krajobrazu :D ani strojem ani obuwiem. Rozumiem, że udajesz, że jest wiosna :D też ostatnio próbowałam udawać w kwiecistej parce ale jak mnie zimno wypizgało to zapał mi przeszedł :)
    bluza jest boska :)

    OdpowiedzUsuń