piątek, 29 marca 2013

cemetery photo

Witam Was,dzisiaj w przerwie do przygotowywania nowego posta z moimi stylizacjami postanowiłem pokazać Wam znowu moje zdjęcia ( już pisałem kiedyś ,że amatorsko lubię robić zdjęcia ). Tym razem postanowiłem zaprezentować moją ulubioną tematykę ,a więc cmentarze,krzyże,kapliczki,znajdą się nawet zdjęcia zrobione w bardzo starej "chałpie". Uwielbiam takie stare domy,w których historia jest " w zapachu " jaki się w nich unosi,to niesamowite ,ale potrafię tam spędzić mnóstwo czasu,wprawiają mnie one w zadumę...podobnie jak stare cmentarze,naprawdę strasznie lubię takie klimaty ,pełne tajemnic....Będzie więc czarno/biało,ale znajdziecie też odrobinę koloru,uważam jednak,że zdjęcia b&w najlepiej oddają klimat cmentarzy. Pierwsze zdjęcie ,które widzicie muszę zatytułować ponieważ wtedy posiada ono tę "moc".Jego tytuł to : " ....a 100 lat temu Antek myślał jak będzie wyglądał ten świat...." Robiłem to zdjęcie w strasznym upale,pamiętam miałem japonki na nogach i gdy zobaczyłem ten kadr to aż przestałem na chwilę oddychać,żeby zrobić jak najlepsze ujęcie.
No dobrze to pozostawiam Was już sam na sam z tym "zaczarowanym" światem :)












1 komentarz: