wtorek, 19 marca 2013

moja druga twarz...

Cześć,no niestety zima  nie daje za wygraną,nawet moje wczorajsze pogróżki nie pomogły ;)
Dzisiaj chciałem Wam pokazać moją "drugą twarz" heheh spokojnie nie jestem seryjnym mordercą ;)
A więc oprócz mody pasjonuję się również fotografią i często podróżując samochodem czy też rowerem robię zdjęcia .... moje ulubione miejsca to zdecydowanie stare cmentarze , uwielbiam ten ich tajemniczy klimat,ale dzisiaj z powodu  tej szarej aury postanowiłem pokazać Wam coś bardziej wesołego (kolorowego ) . Pierwsze zdjęcie ( z pszczołą )  takie zdjęcie posiada chyba każdy amator fotografii ,"mam i ja " .







Pamiętam jak je robiłem na tej gorącej majowej łące i tylko wszędzie słyszałem ten "bzzzzyk"  i jaki dumny wróciłem mając to ujecie. Jak zauważycie rośliny (uwielbiam ten motyw także na krawatach,muchach czy koszulach ) to mój kolejny ulubiony temat zdjęć , bardzo lubię "łapać" światło obiektywem. No cóż nie męczę już Was opisami,życzę miłego oglądania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz