środa, 27 marca 2013

"NALEŚNIKII ???!!! "


Cześć,witam Was serdecznie ! :)
No i co....miało jej (czyt.zimy ) już nie być przy kolejnej sesji,a tu proszę bardzo ,jest nasza "kochana" biała niczym puch ;))) w takich chwilach mówi się : "trudno " ,przynajmniej słońce pięknie nam dzisiaj zaświeciło co nawet widać na mojej ,czasami wykrzywionej twarzy bo kurde zapomniałem zabrać okulary przeciwsłoneczne,wybaczcie mi proszę za te "grymasy" ;) oprócz tego zobaczycie,że na tej sesji pokazałem trochę ... ciała heheh,a co ! ;)  Jak zauważycie tak nas poniosło z moim fotografem,że "napstrykaliśmy" sporo zdjęć i aż żal mi było któreś pominąć i nie wkleić na blogu,mam nadzieję,że  Was nimi nie zamęczę.
























Na zdjęciach jestem ubrany w : buty Venezia , spodnie : jack & jones , stary sweter Next wygrzebany "za grosze " na Allegro i żeby go "ożywić" kupiłem ćwieki,które umieściłem na kieszeniach oraz rękawach , bluza Kenzo "wyszperana" na Allegro,rękawiczki  i czapka już znacie ;) pasek : Reserved ,okulary :Allegro ,zegarek DSTE kupiony też "za grosze" na Allegro ,bardzo spodobał mi się jego kolor i design ,no i moja kochana torba vintage  z 1980 roku,którą wyszperałem i po negocjacjach ze sprzedawcą ( często to robię na Allegro-działa :) kupiłem za 50 zł już z przesyłką włącznie :) Mam nadzieję,że moja stylówka spodobała Wam się chociaż trochę .Pozdrawiam Was ! :)

5 komentarzy:

  1. gdzie najczęściej kupujesz ćwieki?

    OdpowiedzUsuń
  2. no i torba bardzo dobrze sie prezentuje :)
    bardzo fajnie zapowiadający się blog - oby tak dalej

    pozdrawiam z allegro.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję bardzo ! :)
    pozdrawiam Autorkę posta "paolę " oraz całe allegro.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znowu zajebista czapka a razem z okularami to już wypas :) swetra potwornie zazdroszcze, buty, spodnie, torba, zegarek i rękawiczki urzekły od razu, najgorzej jakby bluza kenzo i pasek - może dlatego, że ja dość ostrożnie łączę faktury i wzory i czasem się gubię przy większej ilości faktur, wzorów i kolorów :)

    OdpowiedzUsuń