czwartek, 14 marca 2013

zasypany ;)

Cześć,dzisiaj nawet nie łudziłem się poszukiwaniem wiosny,prawdziwie grudniowa aura zapanowała  14 marca! Ale ponieważ nie jestem aż tak bardzo "strachliwy" postanowiłem wyruszyć w plener z moim fotografem. No i łatwo nie było ;) zauważycie to nawet na moich zdjęciach,czasami  trzeba było zamykać oczy żeby ich nie stracić .... ;)









Ubrany jestem w dresowe spodnie Everlast-a, buty :Venezia , torba tym razem jest młodsza ;) kupiona na allegro, czapa :h&m ,rękawiczki kupione gdzieś w sklepie "za grosze" ;) komin mojego taty ;),kurtka : Jack & Jones (jedna z moich ulubionych firm ) no i dla jej "rozweselenia" dodałem kilka przypinek kupionych na allegro (oczywiście musiała się wśród nich znaleźć Amy Winehouse ),zegarek :  nadal Omax

1 komentarz:

  1. Wyglądasz troche jak Sybirak w tej aurze i czapie :) ale całość jest super - wszystko się zgrało, rękawiczki są fajnym kontrastem

    OdpowiedzUsuń