poniedziałek, 3 marca 2014

' You know I'm no good "

Witam Was !
No i kolejny post, włączam Amy Winehouse i słyszę : " You  know I'm no good". Stąd też tytuł posta bo jakoś fajnie pasuje do zdjęć i ich klimatu ...( zdjęcie b&w to moje pozdrowienia dla zimy ;)  Tym razem sceneria miejska, a konkretnie Rzeszów. Miasto, w którym trochę się uczyłem (studia ) i nie tylko uczyłem...Miasto, które ciągle mocno zmienia swój wizerunek i to na lepsze! Właśnie w tym roku miałem przyjemność uczestniczyć  w ceremonii rozdania Podkarpackich Nagród Mody. W końcu to miasto, w którym kilka lat temu brałem udział  w Maratonie Rowerowym Czesława Langa. Naprawdę aż miło popatrzyć na te zmiany, czyste ulice i  przyjazny klimat miasta wciąga. Chociaż idąc ulicami Rzeszowa  widzę różne spojrzenia, czasami uśmieszki. Ale chyba już do tego przywykłem. Fakt na ulicy mało koloru, a ja trochę  nim "rażę" ;)
No dobrze przejdźmy teraz do tego co mam na sobie:
spodnie baggy : River Island, buty: adidas superstar, bluza: Swag, pasek i łańcuchy: allegro, kłódka: sklep budowlany :) , okulary przeciwsłoneczne : ray ban wayfarer, moja ukochana torba  to oczywiście MIMA bags od Maćka Muszyńskiego
kurtka: Rodeo, czapka: House, okulary: allegro, zegarek: Oozoo, rękawiczki: allegro
Pozdrawiam Was serdecznie i dzięki za odwiedziny !























1 komentarz:

  1. Cóż widza moje oczeta? Genialna stylizacja, taka barwna, a model bardzo fotogeniczny i przystojny. Wygladasz jak aktor! Juz Cie uwielbiam i obserwuje!

    OdpowiedzUsuń