czwartek, 7 maja 2015

"Addicted to jewellery ... "

Cześć !

Siedzę i nie wiem od czego zacząć ... nie mam problemu ze stylizowaniem, ale mam problem z pisaniem. Dzisiaj nawet mocna kawa nie chce mi pomóc ;)
A może to przez moje ostatnie doświadczenia, tyle się działo .... Życie jest naprawdę bardzo zaskakujące.
Całe szczęście to jest blog z modą i na tym się skupię. Tym razem w roli głównej chciałem pokazać Wam rewelacyjną biżuterię marki: ArtCoral.
Pewnego dnia przeglądałem internet szukając pięknej, nietuzinkowej męskiej biżuterii i właśnie trafiłem na ArtCoral.
Bardzo mnie to cieszy bo jest to przepiękna biżuteria z duszą, a więc taka jaką uwielbiam.
Kolejnym krokiem było i jest już moje uzależnienie od niej. ale w tej sytuacji chyba jest to całkiem zdrowy nałóg. Możecie to sami ocenić przeglądając zdjęcia z sesji.
Zrywam ze stereotypami mówiącymi, że: "  biżuteria u mężczyzny to tylko zegarek..."
otóż to nieprawda !!! Uważam, że mężczyzna w porządnej i gustownej biżuterii wygląda również męsko !!!!  ArtCoral doskonale to potwierdza.
W stylizacji wykorzystałem mój kochany trencz. Postanowiłem jednak przełamać jego klasyczny charakter łącząc go ze spodniami dresowymi i sportowymi butami. Ciekawe jak Wam się spodoba taki mix ... ;)
Ok teraz krótki opis tego co mam na sobie.
Biżuteria: ArtCoral
Buty: New Balance
Spodnie dresowe: allegro.pl
Koszula: Ralph Lauren
Okulary: Louis Vuitton
Saszetka: Fossil
tshirt: Dsquared2
trencz: no name.Vintage shop
O moje włosy zadbał salon fryzjerski: "Perła"
Zdjęcia: Darek
Dzięki za odwiedziny !!!





























5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie i oryginalnie, jednak mam wrażenie, że kolor spodni trochę się gryzie z kolorem płaszcza ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm koszula i trencz genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. imp source d2r96x0d05 replica designer bags wholesale replica bags online have a peek at this website s2v28b0d54 louis vuitton replica handbags replica bags in china content t9l85s9w50 Ysl replica bags replica bags australia

    OdpowiedzUsuń